При закупуване на имот от нас, Вие заплащате комисионна на фирмата ни в размер на 3% от продажната цена + 200 лв. В тази такса е включена и помощта за прехвърляне на тока и водата (заплаща се само транспорта, ако не се извършва в гр.Велико Търново, също така и административните такси на дружествата на Енерго про и ВИК)
Задълженията на Ангенцията към Собственика на имота са:
- Оглед на имота и заснемането му с професионален фотоапарат.
- Консултация за пазарната цена на имота и евентуалните възможности за продажба на имота /наем/.
- Уточняване на процедурата по рекламата на имота.
- Сключване на посреднически договор между Агенцията и Собственика или упълномощено от него лице.
- Осигуряване на достъп до имота от Собственика на Агенцията след предварителен оглед
Задължения на Агенцията към Купувача / Наемателя* /:
- Среща с потенциалния Купувач /наемателя/ и уточняване на неговите изисквания за имота.
- Подписване на посреднически договор, с който евентуалния Купувач / Наемател*/ възлага търсенето на имот според неговите изисквания.
- Провеждане на огледи на предварително избрани имоти.
- Проверка на собствеността в денят на подписване на предварителен договор за покупко-продажба или окончателен догор (нотариален акт). Проверка за тежести на имота и стари сметки за ток и вода.
Задължения на Райт Хоумс ЕООД към Продавача и Купувача /Наемателя*/:
- Подготовка на предварителен договор за покупко-продажба или отдаване под наем.
- Организиране на среща с нотариус и евентуалното нотариално прехввърляне на имота.
- Сътрудничество при прехвърляне на ток и вода в гр. Велико Търново
*При отдаване на имот под наем комисионната на агенцията е в размер на 50% от Собственика и 50 % от Наемателя при подписване на договора за наем, изготвен от Райт Хоумс ЕООД.
При продажба на имот продавачът трябва да притежава следните документи:
- Документ за собственост (нотариален акт или друг документ за собственост);
- Документ за самоличност (лична карта, паспорт);
- Данъчна оценка на имота (извършва се от данъчната служба);
- Скица на имота (ако предмет на сделката е дворно място);
- Протокол за делба (ако е имало делба на имота);
- Удостоверение, че сградата е изградена по одобрен архитектурен план (необходимо е само при положение, че в имота е извършено строителство, което не е отразено в нотариалния акт);
- Удостоверение за наследници (изисква се ако лицето, посочено в документа за собственост е починало);
- Пълномощно (изисква се ако продавачът не може да присъства при организацията и изповядването на сделката и е упълномощило друго лице);
- Скица от кадастъра.
Други документи според особеностите на имота, напр. смъртен акт, акт за раждане, документ за развод, удостоверение за брак и т.н.
За рекламиране на вашия имот в нашия сайт е напълно безплатно. Единствено при намиране от наша страна на Купувач или Наемател дължите описаните по-горе комисионни.